2023 június 08. csütörtök, Medárd napja van


Szolgáltatásaink - ARCULATTERVEZÉS

AZ ELSŐ BENYOMÁST NEM LEHET MEGISMÉTELNI!

Ezt mindenki tudja, valljuk csak be, ez az ami alapján döntéseinket meghozzuk. Amelyik cég ad a megjelenésre, arculatára, már bizalmat keltett, és ha a bizalom megvan, akkor az üzlet megkötése innen már csak egy lépés.
A meggyőző látvány, a magával ragadó megjelenés rendkívül fontos. Az emberek legnagyobb része ugyanis az érzelmi alapon döntenek, amit a legtöbb esetben az első benyomás határoz meg.
Felfigyelt már arra, hogy a motivációhoz az érzelmekre kell hatni? A látvány, az egységesség, az esztétikum ebben nagyon meghatározó.
Például, észrevette már magán, hogy szívesebben vásárol olyan szakácskönyvet, amiben képek is vannak, mint amiben nincsenek. Ennek egyszerű magyarázata van: az étel látványa felkelti a vágyat, és megkívánja az ételt. Szinte érzi az ízét a szájában, az illatát az orrában. Már motiválva is van, hogy bármi áron is hozzájusson az ételhez, illetve először a szépen illusztrált szakácskönyvhöz.

Egy társaságnál is így működik ez, melynél ezt a motivációt az egységes arculat váltja ki a szemlélőből. Az emblémával, igényesen megszerkesztett weboldallal, névjegykártyával, levélpapírral, egységes cégarculattal olyan, mint egy szépen illusztrált szakácskönyv; bizalmat ébreszt a partnereiben, és láthatóvá teszi társaságának filozófiáját.
Egy professzionálisan megtervezett arculat nem egyszeri kiadás, amely többet hoz anyagi téren, hírnévben, kapcsolatokban, mint amennyi költséget és időt ráfordított.
Az első benyomást nem lehet megismételni! De lehet módosítani!
Kérjen ingyenes visszahívást, és hamarosan megjelenése még több előnyt fog biztosítani Önnek!

MI IS AZ A CÉGES ARCULAT?

Minden cégnek, szervezetnek szüksége van egységes vizuális megjelenésre, mely egyértelműen azonosítja Önt partnerei és környezete felé, minőségével és kialakításával kiegészíti és teljessé teszi élő megjelenését.
Az egységes, átgondolt arculat, kiegészíti a személyes megjelenést vagy önmagában képviseli a szervezetet.
Sokszor nincs lehetőség arra, hogy munkatársai személyesen képviseljék és élőszóban adják át cégük üzenetét, ebben az esetben a partnerhez egyéb módon eljuttatott eszközök közvetítik helyettünk a kívánt információkat. Ilyenkor, csak egy kérdés merül fel: megfelelőek az Ön által használt információ hordozók minőségei? A névjegykártyája, a weblapja, a prospektusa megfelelően közvetítik cége mondanivalóját a partneri felé?
Az emblémánk minősége, weboldalunk megjelenése mindent elmond cégünkről. Ha ezt tudatosan, szakértők bevonásával alakítjuk ki, akkor azt közvetíti, amit mi szeretnénk.
Cégünk segít Önnek, hogy elérje ezt a célt: tapasztalatunkat felhasználva olyan egyedi megjelenést, arculati koncepciót készítünk szervezetének, amelyik a legpontosabban képviseli cégét a kívánt célcsoportok előtt és hatásosan adja át a kívánt üzenetet.
Az arculat kialakításánál arra törekszünk, hogy az összes Ön által használt kommunikációs felületen egységes koncepciót alkalmazzunk. Így a cégpapírtól az újságreklámon át az óriásplakátig mindenhol egyértelműen azonosítható stílusjegyekkel vizuálisan jelenjen meg cége.

ARCULATI KONCEPCIÓ KIALAKÍTÁSA

Az egyedi arculat, az egységes megjelenés minden szervezetnek és cégnek segít abban, hogy környezete pontosan beazonosíthassa és véleményüket a saját céljai szerint formálja.
Legyen szó egy kis- és közép vállalati szegmensbe tartozó cég megjelenéséről, vagy egy óriásvállalatéról, az arculatnak professzionálisnak, egyedinek és könnyen felismerhetőnek kell lennie.
Tapasztalatunkat felhasználva olyan egyedi, megjelenést, arculati koncepciót készítünk szervezetének, amelyik a szándékainak alárendelve képviseli a kívánt célcsoportok előtt, és hatásosan adja át a kívánt üzenetet.
A tervezés folyamata:

  • Adatgyűjtés: Felmérjük az igényeket és a lehetőségeket. Részletesen megismerjük az Önök szokásait, és leegyeztetjük az elérni kívánt célt. Olyan részletes információhalmazt gyűjtünk össze, mely segít abban, hogy a cégéhez és a célhoz igazított végeredményt kapjunk.
    Együttműködésünk keretében meghatározásra kerülnek a célok, a célcsoportok. Pozícionáljuk cégét, termékét, szolgáltatását, kiválasztjuk az üzenetet, valamint letisztázzuk a kialakítandó arculatverziók mennyiségének szükségességét (kisarculattól az arculati kézikönyvig).
  • Alap koncepcióterv kidolgozása: Első lépésként egy olyan alap terv kerül kialakításra, mely átfogóan ismerteti a lehetőségeket.
    A tervezés folyamata illeszkedhet egy előzetesen kialakított teljes marketing koncepcióba, de alapja lehet olyan egyedi felmérés is, ahol tisztázzuk partnereinkkel a cég célját, az elérni kívánt célcsoportot.
    Az arculat kialakítása során első lépésként a színeket és ezt követően a logót határozzuk meg.
    Az esetek nagy részében nem áll rendelkezésre olyan kész, már korábban kidolgozott alap, amiből ki lehet indulni, ezért több egyedileg tervezett minta közül kiválasztott logó, szín és formavilág lesz a kiindulási alapja a további munkáknak.
  • Részletes tervek kidolgozása: Az alapkoncepció, illetve a logó kialakítása és elfogadása után kezdődik az arculati koncepció további részeinek kidolgozása azokkal az elemekkel és peremfeltételekkel, amiket korábban meghatároztunk. Ide tartozik a cégfilozófia, szlogen, felhasználni kívánt vizuális és verbális elemek.
    Legkésőbb itt tisztázzuk azt a költségkeretet, ami ezeket a megjelenéseket és a grafikus mozgásterületet befolyásolhatja.
Kialakítjuk cége arculatát a kívánt megjelenítési felületeken, legyen az egy kisarculat vagy egy weboldal. Igény szerint megtervezzük és összeállítjuk arculati kézikönyvét is.
Lépjen velünk kapcsolatba, hogy megjelenése még több előnyt hozzon Önnek!

KIS ARCULATTÓL AZ ARCULATI KÉZIKÖNYVIG

A kialakítandó arculati variációk mennyiségétől, illetve az adott munka céljától függően beszélünk különböző arculati kategóriákról (csomagokról).
Logó
A logó rendkvül fontos elem. Idézze föl magában, hogy hol, és milyen logókat látott! Melyik ragadta meg? Mercedes, Audi, Coca Cola, Vodafone-, ugye ezek mind beugranak?
Az Ön logója is ennyire karakteres? Le tudja rajzolni egy öt éves gyerek? Partnerei is emlékeznek rá?
Olyan vizuális embléma, ami egyértelműen azonosítja a szervezetet. Ez lehet egy egyedi cégfelirat, tartalmazhat üzletágra, tevékenységre vonatkozó szimbólumot, továbbá szlogent is.
A logónak elkészítjük valamennyi szükséges verzióját, ugyanis egy logót alkalmaznak egy színben, szürkeárnyalatban, több egyedi színben, illetve színesben is.
Ha ezen kérdések akár egyikére is nem a válasz, lépjen velünk kapcsolatba!
Kisarculat
A kisarculat megtervezése folyamán kialakításra kerül a logó, a névjegykártya és a levélpapír.
A logónak elkészítjük a szükséges mennyiségű változatát.
A levélpapír és a névjegykártya mintáját is megtervezzük a kívánt színösszeállításban, úgy hogy stílusában és színeiben illeszkedjen az emblémához és egységes képet alkossanak a cégről.
Az egységesség rendkívül fontos. Mit ér egy jó logó, ha nincs meg a hozzá illő környezet? A naponta használt kommunikációs elemeknek egységesnek kell lennie, hogy Cége következetesen épüljön be meglevő és leendő ügyfeleinek tudatába!
Ha különböző megjelenítési felületeken máshogy használja logóját, céges színeit, keressen bennünket!
Egységesítsük közösen arculatát, és partnerei észre fogják venni a változást! Ön pedig a pozitívabb megítélést.
Webarculat, webdesign
Az internetes arculat különösen fontos, hiszen ma már rengeteg megrendelő csak a weboldalon találkozik Önnel.
Éppen ezért az egységesség miatt, az előző lépésekben meghatározott koncepció alapján kialakított webes struktúra, a meglévő arculati elemek és a céloknak megfelelően kiválasztott további hangulati elemek (fényképek, animációk) felhasználásával készül az internetes megjelenés.
Ennek megtervezése több egyeztetést és felmérést kíván, mivel itt a website feladatát és célját pontosan meg kell határozni, körültekintően meg kell vizsgálni az adott cél elérése érdekében felhasználható megoldásokat.
De erre is igaz, hogy bele kell illeszkedni a többi arculati elem sorába. Az internetes megjelenésnek erősíteni kell a többi arculati elem hatását, és cége megítélését.
Úgy érzi, hogy fontos, hogy irodája egységes képet és bizalmat sugározzon a belépő vendégeknek? Igaza van ez nagyon fontos. De a weboldal átogatóinak hány százaléka megy el telephelyére, boltjába?
Ugyanolyan körültekintően alakította ki internetes megjelenését is, mint irodájának berendezését?
Keressen minket, és segítünk abban, hogy weboldala a célcsoportjára igazított legyen!
Teljes arculat
A teljes arculat kialakítása során elkészül a logó, és a logóra épülő alap koncepció, a névjegykártya, a levélpapír, a boríték, autó matricák, dosszié matricák és a website megjelenése. A megrendelő szerint összeállított összes olyan megjelenési variáció kialakításra kerül, melyet egységesen, egy lépésben kialakítva lehet kezelni.
Arculati kézikönyv
Amennyiben az egyes arculati megjelenítéseken túl szükség van egy olyan teljes koncepció kidolgozására, amely nem csak az egyes elemek megvalósítását oldja meg, de iránymutatást ad az ezeken alapuló, későbbi tervezések számára is, célszerű kidolgozni az arculati kézikönyvet is.
Szabály- és etalongyűjteményként értelmezhető, mely összefoglalja a vállalati arculatot, a vizuális identitás valamennyi elemének pontos leírását, a vállalati kommunikáció szabályszerűségeit és a felhasználásukra vonatkozó utasításokat.
Ebben pontosan tisztázásra kerülnek az egyes elemek felhasználható és nem felhasználható megjelenítési formái, rögzítésre kerülnek az elemekben szereplő színek, betűtípusok, arányok a logótól, az autókon való megjelenítésen át a céges uniformisig.
Itt tisztázásra kerülnek az iroda vagy az üzlet vendégterének, és további helyiségeinek a látványvilága ugyanúgy, mint az egyes rendezvényeken alkalmazandó díszítés milyensége is.

ARCULAT MEGHATÁROZÁSA

A vállalaton belüli olyan stratégiai irányítást és ennek megfelelő cselekvési tervet, olyan intézkedések összességét jelenti, amely összehangolva a vállalat osztályainak, részlegeinek és csoportjainak tevékenységét, a szervezet belső és külső minősítésének, értékelésének, megítélésének és hírnevének sikeres és meghatározott tartalmú, tervszerű alakítását, építését célozza meg.
Az arculat egy összetett dolog, melyet Önnel és cégével közösen építünk fel. Nem kell mást tennie, mint elmondania elképzeléseit és mi megvalósítjuk elgondolását egy egységes arculatban.
Az arculat ennek tükrében nem más:

  • Mint szerkezet, tudatos, egységes vállalat azonosság, amely sajátságos és összetéveszthetetlen jegyeket mutat befelé, de főleg kifelé.
  • Mint stratégia, koordinált és integrált kommunikációs munka, amely az összes vállalati aktivitást összefogja, hogy a szervezet egységes legyen, és egységesen léphessen fel.
  • Mint folyamat, vélemény- és hangulatalakítás, amely a vállalaton belül és kívül állandóan folyik. Ez a folyamat tervezett és megformált, a vállalati célok megvalósításának irányába hat.
  • Mint eredmény, az a kép, amelyet a vállalat magáról, mint személyiségről piacai, a társadalom, a környezete és saját munkatársai számára kialakított. Ennek a képnek olyannak kell lennie, amelyben a munkatárs nemcsak alkotórész, hanem amellyel azonosul is képes.

Arculattervezés:
A vállalati arculatnak ma párhuzamosan létezik szűkebb (direkt) és tágabb (indirekt) értelmezése:
  • Szűkebb értelemben a vállalat grafikai, formai megjelenése: embléma, névjegykártya, levélpapír, boríték, design, színvilág.
  • Tágabb értelemben: vállalati filozófia, misszió, jövőkép, struktúra, kultúra, azonosság, ön-image, stílus és magatartás.

A Blasius Info elsősorban a direkt oldal tervezésével foglalkozik, amellyel az ügyfelek közvetlenül és elsőnek találkoznak, mikor az Ön szervezetével bármilyen formában érintkeznek.
Minden szervezetnek szüksége van egységes vizuális megjelenésre, amely egyértelműen azonosíthatóvá teszi, és kiemeli társaságát a környezetéből, továbbá minőségével, kialakításával kiegészíti, és teljessé teszi élő megjelenését is.
Tapasztalatainkat felhasználva olyan egyedi megjelenést, arculati koncepciót készítünk szervezetének, amelyik a szándékainak alárendelve képviseli a kívánt célcsoportok előtt, és hatásosan adja át az óhajtott üzenetet.
Az arculatnak profinak, egyedinek és jól felismerhetőnek kell lennie, legyen az egy kis- és közép vállalati szegmensbe tartozó cég megjelenése, vagy egy óriásvállalaté.
Az arculat vizuális kommunikáció, az image kommunikációs eszköze, és ennek tükrében mindenkinek szem előtt kell tartania, hogy az első benyomást nem lehet megismételni!

Vissza





Office | DivX | Webáruház | Referenciák | IT Szótár | WiFi | Szolgáltatásaink | Weboldal Ajánlása | Kapcsolat | Transmitter | Online | Gyakori Kérdések | Facebook Borítóképek | USB | PPS Világ